13 Mayıs 2016 Cuma

BAZI SAHTEKAR FOREX ŞİRKETLERİ







 Bunlar  Forex piyasasından başı yanmış bir kişinin anlattıkları. Size de tavsiyem o kadar ekonomi finans öğrencisinin , şirketinin arasında sizin şansınız olmayacağını bilmenizdir. Bu forex şirketleri ilk önce cidden size küçük bir miktar para kazandırıyor ardından size karşı bir hesap açıp üstünüze oynuyorlar. Bunu kimse bilmiyor. Özellikle GCM FOREX ve İFOREX ' ten uzak durun , zaten sitenin en alt kısmında zarar oranının %80 olduğu küçük harflerle yazıyor okuyup ders çıkaralım : 


NASIL DOLANDIRIYORLAR

 


Normal yatırım ortamında kazanabilirsiniz de kaybedebilirsiniz de normal bir yatırım ortamında yapacağınız kayıplar insanı fazla üzmez çünkü bilirsiniz ki bu sizden kaynaklanır. Ancak çeşitli hilelerle oyunlarla aldatılıp kaybetmek kabullenecek bir durum değil.

Burada yatırm yaptırıyoruz diyerekten insanların nasıl çeşitli oyun ve hilelerle aldatıldığını birebir yaşananları ve tespitleri açık ve net bir şekilde görecek ve hayretler içinde kalacaksınız (son maduriyet belgeli ekarn kaydı var) . SİZ DE ÜLKEMİZ İNSANIN BU ŞEKİLDE DOLANDIRILMASINI İSTEMİYORSUNUZ BU YAZIDAN ARKADAŞLARINIZI VE ÇEVRENİZİ HABERDAR EDİN İFOREX aşağıda tespit ettiğim hususlarda insanları kurmuş oldukları tuzağın içerisine çekerek aldatmaktadır. İlgili firmanın yatırımcılıkla hiçbir ilgisi yoktur. Yatırımcıları aşağıda belirttiğim şekilde kandırmakta tuzağın içine çekmekte bu şekilde kendilerinde yatırım yapan müşterileri de aşağıda belirttiğim, bana yaptıkları gibi çeşitli oyun ve hilelerle dolandırmaktadırlar. İnsanlarımızın daha fazla madur edilmemesi için adı geçen firmanın uyarılması madurların maduriyetlerinin giderilmesi, bu firmanın çalışmalarının takip edilmesi, gerekirse bu firmanın Türkiye’de işlem yapmasının yasaklanması gerekir.





BENİM BAŞIMA GELENLER

 


Reklamlara ve müşteri danışmanına güvenerek İFOREX te yatırma başladım anacak başıma gelenlerden sonra (aşağıdaki detaylı açıklayacağım ) bir tuzağın içinde olduğumu farkettim.Yani insanlar kandırılıp dolandırılıyorlar büyük rakamlarla girmemiş olmam arkadaşlarımında girmesine neden olmamış olmam tek tesellim

Bugüne kadar üç defa madur edildim.

1) Ekran kayboldu. (bu tarafınızdan birebir iade edildi sanırım firmalarının güvenilir olduğunu göstermek ve kurdukları bataklığın içine daha iyi girebilmem amacıyla iade ettiler) Diyelim o andaki açık pozisyonlarınız daha sonradan bakiyenizi ikiye katladı bu durum da siz avcunuzu yalamış olursunuz.Çünkü sadece o anlık bakiye geri iade edildi.

2) Ters pozisyon açmama izin verilmedi (marjım yeterli olmasına rağmen ters pozisyon açmam engellendi buradaki kayıp 900$(olası kazanç kaybı ...........) bu maduriyetle ilgili elimde delilim yok. Öz sermayem 400$ ve marjım 25 iken 10.000 lik euro/dolar pozisyonu açamadım. (bana marjımın yetmediği için açamadığımı söylediler)

3) 26.12.2008 günü spreedlerimin 3 olması gerekirken 8 yükseltilmesi ve sık sık neredeyse iki dakikada bir paritelerin işleme kapatılıp tekrar açılması iki ayrı zamanda ekranı resimleyip kaydettim.(Yani bir taraftan işlem yapmaya çalışırken diğer taraftan yapılan hileyi ispatlamak amacıyla ekranı kaydetmekle uğraşıyordum.) Bir önceki günden açık pozisyonlarım vardı 8 piple işlem yapmak zorunda kaldım o gün yüksek spreedle yaptığım işlemlerden kimi zamanda spreed yüksek diye yapamadığım işlemler nedeniyle ciddi kayba uğradım.


* Birebir iade yapılsa bile forexs piyasasında ortamında gerekli alım satım işlemlerini yapamadığınız olası fırsatları değerlendiremediğinizden dolayı uğradığınız kaybı hiçbir şekilde telafi etmez bu forexs piyasasında değil saat içinde bulunduğunuz her saniyenin bile çok önemi var.(açabileceğiniz o anlık poziyonda belkide karınız bakiyenizin 2-3 katına çıkacak). Yani şunu demek istiyorum böyle bir piyasada Aracı kurumdan kaynaklanan hatadan dolayı aracı kurum bakiyenin birebir iadesini yapsa bile olası kazançları düşündüğünüzde anlamsız kalır.

* Her maduriyetten sonra sürekli yeni yatırım yapın bonus vererek telafi edeceğiz diyerek sürekli para yatırımı yaptırmaya çalışıyorlar her defasında da uğradığın maduriyetten sonra yaşadığın kayıplar yanında kar kalıyor.








BOL KAZANÇLAR





1 yorum:

  1. Arkadaşlar para kazananmak isteyen arkadaşlara 100 Tl vericem tek bir şartım var verdiğim linkten siteye girip üye olamak üye olan arkadaşlar üye olduğunu belirtip ıban atarlarsa yardımcı olucam https://rmomoney.xyz/5674439109304/

    YanıtlaSil